Je tady poslední marketingový Čtvrtkon v roce 2022, který všem účastníkům rozšíří marketingové obzory. Přijďte se inspirovat, jak v předvánočních kampaních ještě zvýšit prodeje díky SMS kampaním, nebo jak vytěžit maximum z kampaní na LinkedInu. Těšíme se na vás!
POZOR: vstup je zdarma, ale je nutná včasná registrace na Event Britu (možné i přímo z události na Facebooku), protože nejdéle 3 dny předem je uzávěrka kvůli nahlášení přesného počtu míst. Tak prosíme, neváhejte zbytečně s registrací.
1) Verča Smolová
„Last minute tipy, jak ještě zvýšit vánoční prodeje díky SMS“
Představení Verči: Verča se marketingu věnuje téměř už 8 let. Její vášeň pro on-line marketing vzbudil nejenom marketing obsahový, ale i ten e-mailový. Poté byl jenom krůček k tomu, stát se obsahovým a e-mailovým stratégem na Včelišti, kde sbírala všechny možné zkušenosti. V rámci dalšího rozvoje se naskytla možnost spolupráce se společností Zoocontrol s.r.o., kde je již nějaký ten pátek a právě zde se velkou měrou podílí nejenom na dalším rozvoji aplikací, které kluci vyvíjí, ale také právě na jejich marketingové propagaci. Jednou z těchto aplikací je i aplikace pro rozesílání hromadných SMS (pro B2B segment) s názvem GoSMS. A o benefitech marketingových SMS pro váš business vám Verča řekne na další přednášce na Čtvrtkonu.
Na co se můžete těšit: Vánoce klepou na dveře, jsou doslova za rohem! Od dalšího Čtvrtkonu za 30 dní, a to už je skutečně za chvilku. Jestli hledáte ještě další možnosti, jak podpořit jedno z nejlepších období roku pro váš business, rozhodně zapřemýšlejte nad marketingovými SMS. Ukážu vám last minute tipy pro oslovení vašich zákazníků právě prostřednictvím tohoto komunikačního kanálů. Jsou jednoduché, levné a velmi účinné. A připravit vánoční SMS kampaň zvládne každý, opravdu každý! Prozradím vám, jak na to. 🙂
2) Tomáš Černovský – pozvánka – https://www.youtube.com/shorts/rwXSv-5YYgw
„Jak z LinkedIn reklamy dostat maximum“
Představení Tomáše: Jsem specialista na reklamu na sociálních sítích a v PPC systémech. Facebook (IG) Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads, TikTok Ads, Google Ads, Sklik. To jsou moji nejlepší parťáci! 9+ let zkušeností s online reklamou pro klienty různých oborů a různých velikostí. B2C, ale i B2B marketing. Mám za sebou práci na klientech jako je Moneta, O2, Albert, AAA Auto, Sodexo, Twisto, IKEA, Heineken Group, Digitask, Generali, PetExpert a spousty dalších velkých a menších firem, nebo i jednotlivců. Mou prací není „jenom“ ladění kampaní a jejich správné nastavení, ale je to i přesah do dalších reklamních systémů. Na některých klientech působím čistě jako konzultant agentury a dalších kroků klienta a u některých klientů tvořím online reklamní strategie. Veškeré spolupráce stavím na důvěře a vždy říkám, co si myslím, i kdyby to mělo znamenat, že přijdu o klienta.
Na co se můžete těšit: LinkedIn reklama je od začátku mým velkým oblíbencem. Možnosti které má, nemá žádný jiný systém. Na druhou stranu má i spoustu negativních záležitostí. Naučím vás, jak z LinkedIn reklamy dostat maximum, ukážu vám, jak se dá LinkedIn použít i jako performance marketingový kanál. Neochudím vás ani o zajímavá čísla z kampaní. Těším se na vás!
3) Mikrotalky
Mezi přednáškami budou také krátké 5 minutové přednášky. Zatím je zde prostor i pro případnou vaši prezentaci – máte nějakou minipřípadovku, se kterou byste se chtěli podělit? Nebo naopak peníze spálené v kotli hloupé marketingové kampaně a chcete nás varovat? S chutí do toho!
A to ještě není vše – v registraci k události máte možnost položit předem některému z přednášejících otázky, neváhejte toho využít. Na otázky, které nestihnou odpovědět během přednášky, se nezapomeňte zeptat při následném posezení u piva.
UPOZORNĚNÍ:
1) Vstup je zdarma, pronájem prostoru ale ne, proto bude připravena kasička na dobrovolné vstupné.
2) Kapacita je omezená, do Cowo CB se nás vejde maximálně 30 tak, aby to bylo všem pohodlné. Kdo dřív přijde…