Obchodní podmínky pro Coworking CB, z.s.
zapsaného u Krajského soudu v Českých Budějovicích pod spisovou značkou L 6236
Sídlo: Široká 443/19 České Budějovice 37001, IČ: 02492440
dále jako “prodávající”
Obchodní podmínky pro prodej vstupenek na akce pořádané prodávajícím a pro prodej měsíčního členství ve VIP skupině Budějcké maminkatelky.
1. Úvodní ustanovení
a) Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č.89/ 2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího (dále též „smluvní strany“) vzniklé na základě kupní smlouvy (dále jen “kupní smlouva“) uzavírané mezi nimi prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího (dále jen „internetový obchod“), v místě sídla prodávajícího či na místě konání akce nebo prostřednictvím právního jednání učiněného elektronickými prostředky – emailem.
b) Kupujícím je buď spotřebitel, nebo podnikatel (fyzická či právnická osoba). Pokud kupující uvede v objednávce své IČO, bude jej prodávající považovat za podnikatele.
2. Zakoupení vstupenky
a) Objednávku lze realizovat prostřednictvím webových stránek www.cowocb.cz/akce, kde je možné najít výpis blížících se akcí a veškeré další informace včetně data, ceny a případně poskytovaných slev. Dále v místě sídla prodávajícího nebo v místě konání akce nebo emailem.
b) Kupní cena se hradí jednorázově a je možné navolit počet zakoupených vstupenek.
c) Vstupenku obdrží kupující v PDF formátu pro vlastní vytištění, nebo pro zobrazení ke kontrole na místě konání akce. Vstupenka bude kupujícímu na email odeslána ve chvíli uhrazení kupní ceny. V případě platby na fakturu bud bude zaslána na email v PDF formátu. V případě koupě na místě konání akce nebo v místě sídla prodávajícího obdrží kupující vytištěnou vstupenku přímo na místě.
d) Pokud kupující neobdrží vstupenku do 24 hodin od realizace platby, je povinen kontaktovat prodávajícího na emailu tyna@cowocb.cz. Prodávající má 24 hodin na nápravu.
e) Účastníkem je konkrétní osoba, která se na akci osobně prokáže zakoupenou vstupenkou.
f) Kupující bere na vědomí, že pořadatelem akce může být jiný subjekt než je prodávající.
g) Vstupenka je vybavena kontrolními údaji, které budou při vstupu na akci zkontrolovány pořadatelem akce. Následně bude vstupenka znehodnocena a nebude možné ji opětovně použít. Při opakovaném předložení vstupenky nebo její kopie nebude účastníkovi vstup na akci umožněn. Prodávající neodpovídá za potíže způsobené neoprávněným kopírováním vstupenky, ani za její zničení, ztrátu nebo poškození. Padělání vstupenek je trestné. Zakoupená kupní cena se nevrací, vstupenka se nevyměňuje. V případě zrušení akce a pokud k vrácení poplatku nedojde automaticky, je třeba uplatnit nárok na vrácení vstupného do 7 dnů od data konání akce zasláním vstupenky na email tyna@cowocb.cz. Servisní poplatky se nevrací.
3. Zakoupení členství
a) Objednávku členství lze realizovat prostřednictvím webových stránek www.cowocb.cz/budejcke-maminkatelky, kde je možné najít všechny varianty členství, ceny za jednotlivé varianty a benefity, které jednotlivé varianty obsahují.
b) Kupní cena se hradí měsíčně na základě automaticky strhávaných plateb, které lze dle pokynů uvedených na stránce zrušit.
c) Pro zajištění všech benefitů souvisejících s konkrétní variantou členství je třeba postupovat dle pokynů uvedených na výše uvedené stránce (např. zaslání podkladů, zažádání o členství ve skupině apod.). Kupující nemá povinnost si o podklady žádat a vyzývat kupující k dodání všech potřebných materiálů. Po jejich dodání má prodávající povinnost je zpracovat do 5 pracovních dnů.
d) Členství je určeno měsíčními intervaly, které mají začátek v den uhrazení první faktury. Členství se hradí vždy na měsíc následující. V případě jeho ukončení vám budou následující měsíc všechny benefity pozastaveny. V případě dalšího obnovení členství budou benefity opět obnoveny.
e) Z důvodu online výpadků nebo údržby používaných softwarů je možné, že dojde k technickým potížím, které omezí zajištění některých benefitů. V tomto případě nerefundujeme uhrazenou cenu.
4. Cena a platba
a) Ceny vstupenek a jednotlivých variant členství je uvedena na webu včetně všech detailů. Prodávající není plátcem DPH. Ceny platí po celou dobu, kdy jsou na webu uvedeny.
b) Kupní cenu může kupující uhradit prodávajícímu následovně:
- Platba v hotovosti v místě sídla prodávajícího nebo v místě konání akce (nákup vstupenek)
- Platba kartou MasterCard nebo Visa prostřednictvím platební brány ComGate (nákup vstupenek a zakoupení členství)
- Platba pomocí zrychleného bankovního převodu – platba pomocí QR kódu nebo skrz přihlášení do vašeho internetového bankovnictví a následné odeslání platby (nákup vstupenek a zakoupení členství)
- Platba na fakturu se splatností před datem konání akce (nákup vstupenek)
c) Poskytovatelem platební brány je společnost ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
d) Případné slevy nelze kombinovat. Kupující bere na vědomí, že pořadatel může požadovat prokázání nároku na slevu a v případě jeho nedoložení může vyžadovat doplacení rozdílné ceny.
e) Prodávající vystavuje ohledně prováděných plateb automaticky daňový doklad.
5. Uzavření kupní smlouvy
a) Kupující objednává vstupenku či členství prostřednictvím webových stránek, v místě sídla prodávajícího, v místě konání akce či emailem.
b) Při nákupu prostřednictvím webových stránek volí kupující akci, na kterou chce vstupenku zakoupit, nebo variantu členství s konkrétními benefity.
c) Smluvní vztah vzniká mezi prodávajícím a kupujícím potvrzením přijetí objednávky, jež je zasláno elektronickou formou na adresu kupujícího. V případě koupě v místě sídla nebo v místě konání akce vzniká smluvní vztah dle příslušných ustanovení občanského zákoníku.
d) Před odesláním objednávky má kupující možnost zkontrolovat a změnit zadané údaje. Po odeslání objednávky jsou považovány za správné.
e) Kupující souhlasí s použitím komunikační prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady kupujícího spojené s uzavřením kupní smlouvy si hradí kupující sám.
6. Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené za účelem koupě vstupenky na akci
a) Podle § 1837 písm. J) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu. Kupující tedy nemá právo od kupní smlouvy odstoupit postupem podle § 1829 občanského zákoníku (tj. nelze využít možnosti odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez uvedení důvodu, která je jinak dána obecně u jiných nákupů přes internet).
b) Prodávající nepřijímá zpět zakoupené vstupenky ani je nevyměňuje za jakékoliv jiné.
c) Změna programu je vyhrazena. Při změně termínu a času akce zůstávají v platnosti zakoupené vstupenky, pokud kupujícímu nový termín nevyhovuje, má možnost zažádat o vrácení vstupného dle bodu 6d.
d) V případě zrušení akce a pokud nedojde k vrácení vstupného automaticky má kupující povinnost uplatnit nárok na vrácení vstupného do 7 dnů od konání akce. Žádost musí být doručena prodávajícímu na email tyna@cowocb.cz spolu s číslem účtu, na který bude vstupné vráceno.
e) Pokud byla původní platba uskutečněna přes platební bránu ComGate, tj. platba kartou nebo zrychlený převod přes bankovní tlačítka, bude platba vrácena návratovou transakcí na stejný účet, ze kterého byla hrazena.
7. Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené za účelem koupě členství
a) Odstoupit od smlouvy lze do 14 dnů od jejího uzavření pokud v té době nedošlo k plnění benefitů souvisejících s danou variantou členství. Pokud došlo k jejich naplnění (např. přístup do soukromé skupiny, zveřejnění v katalogu apod.) je možné od smlouvy odstoupit následující měsíc a to ukončením automaticky prodlužovaných plateb pomocí zaslání emailu na tyna@cowocb.cz.
b) Pokud byla původní platba uskutečněna přes platební bránu ComGate, tj. platba kartou nebo zrychlený převod přes bankovní tlačítka, bude platba vrácena návratovou transakcí na stejný účet, ze kterého byla hrazena.
8. Reklamace
a) Kupující je povinen ihned po osobním převzetí vstupenky či stažení elektronické vstupenky zkontrolovat její správnost a úplnost. V případě zjištěných nesrovnalostí je třeba je nahlásit prodejci nejpozději do 3 pracovních dnů na email tyna@cowocb.cz. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
b) V případě reklamace členství je možné reklamovat neplnění benefitů ze strany prodávajícího. Reklamaci je možné uskutečnit po 5 pracovních dnech od doručení potřebných podkladů nutných k plnění benefitů kupujícímu.
9. Přeprava a doručení
Prodávající zajišťuje tyto způsoby doručení:
osobní odběr v místě sídla prodávajícího nebo na místě konání akce
dodání prostředky elektronické komunikace
10. Zpracování osobních údajů
a) Kupující bere na vědomí, že prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího za následujícími účely:
uzavření a plnění smluv,
Internetový obchod prodávajícího,
Ochrana vlastních práv a právních nároků,
Plnění obecných zákonných povinnosti.
b) Osobní údaje budou zpracovávány po dobu nezbytně nutnou pro naplnění účelu.
c) Osobní údaje budou za výše uváděnými účely předávány dalším příjemcům v roli správců a zpracovatelů.
d) Kupující je oprávněn:
žádat o přístup k jeho osobním údajům,
požadovat opravu, doplnění či výmaz,
požadovat omezení zpracování osobních údajů,
vznést námitku proti zpracování jeho osobních údajů,
využít práva na přenositelnost osobních údajů,
Využít práva podat stížnost proti zpracování osobních údajů k Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Veškerá práva je možné uplatnit na kontaktu prodávajícího: tyna@cowocb.cz.
11. Další práva a povinnosti smluvních stran
a) Kupující nabývá vlastnictví ke vstupence zaplacením celé kupní ceny. V případě zakoupení členství má nárok na uplatnění jednotlivých benefitů také uhrazením celé kupní ceny.
b) V případě koupě vstupenky na akci přebírá kupující na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
12. Návštěvní řád
a) Návštěvník je povinnen seznámit se s návštěvním řádem a ten dodržovat, stejně jako dodržovat pokyny pořadatele.
b) Návštěvní řád je umístěn na těchto stránkách.
13. Závěrečné ustanovení
a) Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě kupní smlouvy budou řešeny podle práva České republiky.
b) Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce.
c) Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
d) V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, ke vzniku spotřebitelského sporu v souvislosti s nákupem vstupenky na akci či v souvislosti s konáním či průběhem pořádané akce, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, můžete kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: http://adr.coi.cz. Může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Přijímané platební karty